Grattis Teo!

Idag fyller min fina vän Teodor 17 år! Grattis till honom. Vi firade med att käka lunch på en fiiin restaurang som heter Little Italy där vi fick sitta utomhus med några vindruvsrankor ovanför huvudet. Hög mysfaktor!
En fin bild på Ludvig och födelsedagsbarnet Teo!
Vi hade uppspel på Dramat idag, och det gick superbra. Jag älskar verkligen teater! Det är så kul att klä ut sig och spela upp framför publik, love it!
Idag har jag också köpt träningsgrejjer. Reebook EasyTone skor och tighta, snabba träningsbyxor. Så nu ska satsiga Maxine spurta ut på Canterburys gator och bara se allmänt proffsig ut, haha!
Efter mina coola inköp satte sig jag, Fredd och Mia-lie på ett franskt café, drack kaffe och åt crêps och croiassnter! Vi pratade också om att åka över till Paris en eller två gånger under tiden vi är här. Det vore verkligen hur mysigt och kul som helst! Det är bara att ta tåget, tar typ två timmar och sedan är man framme i vackra Frankrike! Mia-lies värdpappa har sagt att han kan skjutsa oss till tåget och det enda som behövs är ett mail från våra föräldrar så får vi åka! Gå på museum, Eiffeltornet, sitta på café, shoppa och bara gå omkring och fota med min bästa vänner i klassen kommer bli magnifiquement!


Vilket up-date inlägg det blev! Au revoir mon chére /Maxine