twelve days of love

ord kan nog inte beskriva hur underbart jag hade det i england den här gången. i tolv dagar bodde jag hos min skäggiga pojkvän och det var helt magiskt. min födelsedagspresent var att gå och se musikalen billy elliot i london som var fantastisk. vi gick ut och dansade några nätter, åt picknick i en park, träffade hans familj, åt våra favoritkakor, gick på fisk-fot-spa, myste i hans säng, var med när pauls kompisar repade, pratade hela nätterna om allt möjligt, vaknade av solskenet i varandras armar, drack engelskt te i soffan, tittade på film, skrattade, höll handen när vi promenerade, åt hemlagade middagar och pussades var och varannan sekund. dagarna flög förbi för det gör dom när man är kär. 
jag är fasligt kär i honom och den vilda, fria, känsla som han ger mig är det bästa jag vet.