Hammamet, Tunisia, Africa

Resan bokad! Två veckor i Tunisien med min älskling, 21 juni - 5 juli. Jag har aldrig varit i Afrika förut, det är galet spännande. Detta är norra Afrika, ett islamiskt land och de talar arabiska. Vi bor på ett fint hotell med egen strand om vi känner för att bara ha en lat dag. Men vi har mycket pengar kvar att bara göra roliga saker för. Det är jag nästan mest taggad på. Åka vattenskidor, parasailing, snorkla och kolla korallrev i Tabarka. Hyra en bil och åka ut till någon förort. Kolla hur människorna verkligen lever i Tunisien, deras vardag. Gå på marknader, köpa vackra smycken och tyger. Äta konstig mat och dricka kaffe med tunisier på ett litet kafé. Besöka moskéer och lyssna när de sjunger från minareterna. Njuta av strålande sol och värme varje dag. Att jag ska få göra alla de här sakerna med min Paul betyder så otroligt mycket för mig. Med honom känner jag mig trygg att göra vad som helst. Vi kommer ha så kul och vi kommer se så mycket nytt. Nya upplevelser, erfarenheter - tillsammans.