tunisia, best holiday ever

det har varit två fantastiska, underbara veckor i tunisien. värmen, den vita stranden, det turkosa medelhavet, solskenet och alla aktiviteterna vi gjorde nästan varje dag. jetski, parasailing, quadbiking, åkt piratbåt, gått på marknader. upptäcksfärder till amfiteatrar, saltsjöar, en palmdjungel och saharaöknen. och eftersom vi var där i två veckor hann vi med att göra all de sakerna, men också att bara vara. ligga på stranden och läsa en bok, promenera hand i hand och leta efter mysiga restauranger, röka vattenpipa med tårna i sanden, eller ligga tätt ihop i sängen på natten och prata.
 
prata om allt och ingenting. bubbla ur sig saker som får den andra att skratta, tala länge om ämnen som intresserar oss eller vara tysta och andas i takt. det är himla fint när man kommer så nära en person så man nästan smälter samman. det är nytt och spännande, men samtidigt är det ju så tryggt och säkert. 
det är kärlek som jag aldrig upplevt det förut. han är det finaste jag har och jag älskar honom mer än jag kan beskriva med ord. jag är så tacksam att vi funnit varandra, helt magiskt!