hem till mitt england och till min man

imorgon åker jag hem till england igen. låter kanske konstigt men det känns så. som att england är mitt andra hem. att landa på heathrow, höra brittiska talas, känna igen platserna och sen att se min efterlängtade pojkväns ansikte det är lycka för mig. min paus från vardagen i sverige. vi ska mysa i newbury där han bor. fredag - lördag ska vi till london och dansa och på måndag mot mitt canterbury. min lilla stad som håller så mycket minnen där jag känner mig som mest hemma. jag ska njuta av den här veckan så mycket jag bara kan. jag kommer inte vara mer än en meter från min fina kille under hela veckan, så mycket som jag har saknat honom och kommer sakna honom när jag sen åker. långdistansförhållande är jobbigt, men när vi väl ses är det rena himlen. det är därför vårt förhållande funkar så bra som vi gör! nu ska jag packa färdigt, längtar tills imorgon!