live happily ever active

Fullkomligt älskar mitt och Pauls nya gym! Det ligger en minut från vårt hus och är stort, fräscht och bäst av allt - har yoga klasser varje dag! Det finns pooler om man vill simma men jag kör helst hårt på löpband/crossfit, zumba eller yoga. Tre träningsmetoder som passar mig bra. Trots att inget går upp mot en tur i skogen är det roligt att springa på gymmet också med TV-skärmar och hög musik! Zumba är det närmsta dansen jag kommer på gymmet, dansen som är så befriande rolig och som jag saknar massvis! Och så yogan som är min livsnödvändiga kombo av meditation och styrka för kropp och sinne. Det finns massa andra klasser jag vill pröva också; pilates, powerplate, body pump ska jag testa på! Det är kul att träna där, vilket gör att jag tränar ofta, och det är viktigt för att jag ska må bra!