Jul i Sverige

Jag har varit hemma i Sverige över julen och det har varit en av de bästa jularna någonsin Att få komma hem, efter att inte ha träffat min familj på flera månader.. Det var en av de bästa känslorna någonsin. David och Dexter bara hoppade på mig och kramades och pussades och ville leka och visa vad de hade lärt sig medan jag var borta. Jag och Rebecca tog med småkillarna på bio, jag träffade bästa Cornelia för att säga hej då innan hon åker till Australien, lackade klappar med min familj, slog in klappar, myste med mina vänner i från klassen och till slut hade en fantastiskt mysig jul hos farmor med min släkt. Man fick julkänslor av all snö, min mage höll på att spricka av all mat och julgodis, jag fick så många vackra klappar och vi satt uppe länge på kvällen, bara familjen, skrattade och pratade om allt möjligt  Som en jul ska vara helt enkelt!
Lacka klappar
Julaftonsmorgon
Paketöppning