Hemma

Har fortfarande inte riktigt greppat att jag är hemma. Det som är så konstigt är att allt är som vanligt. Det känns som om allt och alla också borde ha ändrats lika mycket som mig. Men allt är som det var innan jag åkte och jag kan aldrig förklara för någon som inte varit med om resan hur underbart det faktiskt är. Vad ska man svara när folk frågar hur det var i England, bra? Inga ord kan beskriva upplevelsen, utvecklandet och känslorna. Men något som absolut gjorde det underbart att komma hem var när hela ens familj kramar om en. Och sedan att sitta i ett rum med min bästa vänner och prata. Cornelia, Bellan, Fanny, Amanda, Sara, Oscar, Paul, Theo och Viktor - ni är världens bästa och jag älskar er så mycket! Få massa välkommen-hem-kramar i skolan är inte heller helt fel! Just nu saknar jag bara Paul och jag blev så glad när han bokade flygbiljetter till Sverige igår! Den 3 januari kommer han hit till mig och jag ska pussa på honom tills han svimmar! x