My Last Weekend Was Magical

Inte ett inlägg på hur länge som helst. Jag har inte tid, tiden är för värdefull för att tillbringas framför en dator. Sitter hemma hos Paul i hans myskläder. Han är på universitetet nu men gjorde te och croiassint till mig innan han gick. Nu ska jag berätta om en av de mest magiska helgerna i mitt liv.

I lördags vaknade vi vid elva i Pauls säng. Sprang till tåget och Paul somnade med huvudet i mitt knä medan vi rullade mot London. Där prommenerade vi runt ett tag, tittade på Big Ben och höll handen när vi gick över den stora bron. Bokade biljetter och vid klockan fem så gick vi in i en bubbla på the London Eye. Det var fantastiskt. Det var helt mörkt ute så man såg alla ljus och upplysta Big Ben. När vi kom till toppen stod vi och kramades och pussades. Paul pekade ut över vackra London och precis då börjar fyrverkerierna avfyras. Att stå med hans armar runt mig och titta på fyrverkerier var bara helt magiskt. Lyckan bubblade i mig som sockerdricka. Jag kan inte beskriva känslan på något annat satt. Vi åkte hem och jag fixade till mig inför balen medan Paul lagade middag till oss. Uppklädda och fina gick vi till the Snow Ball pa klubben Venue. Där hade vi en underbart kul kväll. Mycket dans, skratt och pussar. Trötta men glada kom vi hem till honom vid tretiden och landade i sängen. Hans muskliga armar som kramade om mig och vi pratade fina saker med varran. Sedan att somna med den bästa bredvid mig var en perfekt avslutning på dagen. I söndags myste vi många timmar hemma hos honom innan vi åkte hem till mig för en traditionell engelsk julmiddag. Tända ljus runt bordet och kanske den finaste middagen sen vi kom hit. En av mina bästa helgen någonsin. Tacksam för att jag har honom att förgylla allt. x