Paris avec mes amis

En underbar, underbar resa. Kort men intensiv! Fredrika visade oss runt i Paris. Promenerade längs Pont Neuf, gick på julmarknad, läste böcker inne på Shakespeare & Co. och drack espresso. Vi gick till Le Grand Palais på konstutställning, åt lunch på Amelie-cafét och tittade på Sacre Coer, strosade runt i fina Montmartre. Jag blev lite nostalgisk och mindes hur mysigt det var för ett år sedan när jag och Paul firade vår ett års dag där. Fast jag älskar Paris, stadens romantiska och mystiska spänning, så känner jag att London är mer min typ av stad på något sätt. Men Fredrika kändes hemma där, pratade franska med alla och hade en mysigt liten studio i 5:e. Vi dansande till klockan fem på Fredrikas favoritklubbar Montana och Le Baron varje kväll för att sedan somna alla fyra i en hög hos henne. Älskar mina blondisar, fast vi inte har setts på länge känns allt precis som vanligt 
Café
Lunch på en mycket fransk restaurang
Älskar den här bilden på mina vackra vänner, jag lyckades fånga ett underbart ögonblick.
Montmartre
Paris by night
Le Grand Palais
Bäst