Moving to LONDON!

Och nu är dagen här! Idag flyttar jag till London! Helt otroligt konstigt, spännande, nervöst och roligt. Jag har packat ner, packat upp, packat om. Jag längtar till London. Få bo med min man i min favorit stad. Jag älskar verkligen London. Pulsen, ljusen, människorna. Det är en fantastisk stad fylld med möjligheter och saker att upptäcka. Att få bo och leva där! Att bo med min älskling, betala mina egna räkningar, jobba i en fin klädaffär, gå ut och träffa vänner och klara mig själv. Självständighet är eftersträvansvärt. Mina föräldrar fixade en jättefin familjemiddag igår i solnedgången åt mig. Sedan myste jag med mina småttingar, såg på Toy Story 2 och läste Harry Potter. Pratade med mina småbröder om min flytt, om hur otroligt mycket jag kommer sakna dem men att vi ju snart ses igen. De är så gulliga och fina och att vara utan dom gör så mitt hjärta värker. Att få ha den där sista kvällen med familjen betyder massvis för mig, sparat för alltid i minnet. Alla har hjälpt mig så mycket inför den här flytten, fått mig att känna mig säker på att jag kan flytta hemifrån, eftersom de alltid finns för mig 
Familjeband är det starkaste som finns och att veta det gör mig trygg. Att min Paul och Bellis väntar på mig där i London gör mig så glad! Äventyren väntar mig och jag känner mig så förväntansfull och lycklig!