stressymessy day

Nu är det bara fyra dagar kvar tills min flytt! Herregud så mycket att göra och ordna och fixa och packa. Jag är otroligt spänd på flytten men alla dessa förberedelser..! Efter morgonjoggen tog jag tag i allt och har inte pausat för ens nu. Har idag ringt och bokat lägenhetsvisningar inför nästa vecka, pratat med försäkringskassan och banken, ringt till kontoret på FCUK, varit på apoteket, hämtat nya ID-kortet hos polisen, rensat lådor i mitt rum och börjat packa ned i flyttkartonger. Vem trodde det skulle vara mycket fix att flytta hemifrån? Men jag är glad att jag kan ta hand om allt och klara mig själv. Känns kul att grabba tag i självständigheten! Nu har jag gjort chai och ska se en Allen-film. Måste andas lite och släppa alla to-do. Perfekt avslut på en lång dag!
fina london som jag ska göra till min stad!