Gravity Sucks, I Want To Fly

Jag hade världens finaste dröm i natt. Mycket enkel att tyda vad det betyder dock.. Jag stod på en vit strand med en lång, musklig skäggig ung man. Det var mitt i natten men varmt i luften och månen lyste. Han tog min hand och frågade om jag vill flyga med honom på riktigt. Jag sa ja och i det ögonblicket förvandlades vi till tusentals svarta fåglar som flög upp mot månen. Under oss brann en enorm brasa. Frihetskänslan att flyga var fantastisk. Plötsligt står jag ensam på stranden med en tänd ljuslykta i händerna. Omkring mig spelas världens vackraste musik och jag sjunger med. I ljuslyktan ser jag hur tusentals miniatyrfåglar flyger runt i takt med min sång. Och ensam går jag med min ljuslykta mot havet och är ledsen men samtidigt fullkomligt lycklig för att jag en gång fick flyga...