The Time Of My Life

Vilken helg! Torsdagskväll tillbringades som sagt ute med Paul och hans kompisar på en mysig pub. Fredag tog vi det lugnt hemma hos honom på förmiddagen, åt lunch på hans universitet och sedan tuffade jag in till London för att möta min fina vän Paul Strand. Och där stod han i rulltrappan på Urban i sin stilrena svarta helhet och log. Gulle-paulie som jag har saknat så mycket. Vi bodde hemma hos Pauls kompis Isabella som var superskön.   Lördagen shoppade vi vid Oxford Circus hela dagen, åt italiensk till middag, såg Due Date på bio och skrattade så jag fick ont i magen. Efter det fixade vi till oss och drog ut till ställe i Camden som hette The Monarch. Supercoolt ställe med alla typer av folk. Tydligen har Pete Doherty och Amy Winehouse spelat där (: Kom hem vid fyra, vaknade vid åtta och sa adjö till min bästaste piddelie. Drack fyra koppar kaffe på vägen hem och har fått en massa plugg gjort. Kameran är full med bilder men dom vill inte in på datan... Nu är det dags för X-Factor och lite mer av Lizzies cheesecake eller äppelpajen. Eller ska jag kanske ta lite av chokladtårtan...? x
Amy och Pete på The Monarch