It's A Wonderful World!

Åååååh, vilken värd och underbar helg! 
Torsdag: tog med mig min blonda liga och var på hemmafest hemma hos Paul. Låg och pratade med Paul i hans säng hela natten. Efter många vakna timmar beslöt vi oss för att det inte ens var värt att somna. Så vi fortsatte prata och vid åtta åkte jag till college och Paul till en föreläsning. Med skolan åkte vi till London för en tråkig museietripp och sedan träffade jag min UNDERBARA FAMILJ! Har saknat dom så galet mycket och vi hade tre superfina dagar i London. Mamma, pappa, farmor, Erik, Rebecca, David och Dexter. Min stora, tokiga, roliga, galna och bästa familj! Jag älskar dom hur mycket som helst. På lördagen hoppade vi runt på gatorna i Canterbury över dagen och i söndags var det shoppingtur med mamma och syster på Oxford Street. En tjock, brun päls, tre tjocktröjor från Topshop och läder-converse är nu i min ägo. Shoppinglycka!
Nu ska jag hem till Paul för film och myyyys, sovmorgon imorgon!xx
Den här låten är på min hjärna hela tiden och det gör mig glad! http://open.spotify.com/track/4lWXcN97UxnQXsI8EvW7iD