Somehow, Somewhere. You Will Always Be There.

Hade engelska skriftliga nationella idag vid 10, tror att det gick bra. Mvg på muntliga iallfall! Känns ju skönt efter tre månader här haha. Hängt i stan efteråt, fikat med mina bästa. Mycket seriös fika idag. Vi pratade om livet och framtiden och döden. Starka ämnen, men kändes som om alla behövde lufta hjärnan lite! Prata om vad vi vill göra, vad vi är rädda för... Skönt att jag har så fina vänner som jag kan prata om allt med :) Nu ska jag slita på mig min nya röda tjocktröja med älgar på från Topshop och åka hem till Paul. Pizza-time tonight! Det är så kul att vara hemma hos honom. Skäggis är så bra och hans kompisar är jättesköna. Tycker om dom allihop! (Varför, vaaaaarför ska jag åka härifrån? villintevillintevillinte) Simma lugnt alla monsterdiggare, x
Världens bästa blonda liga
Min nya tröja från Topshop, LOVE IT!